CM | Oferta
17285
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17285,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-14.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Komunikacja z opcją geolokalizacji (BTS)

Poprzez specjalną konfigurację infrastruktury - w usłudze technologii BTS, umożliwiamy bezpośrednią komunikację do całej populacji na terenie Polski.

Kampanie są realizowane wyłącznie do tych abonentów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz spełniają określone przez reklamodawcę kryteria targetowe.

Zapewniamy dotarcie do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców (np. wiek, płeć, rodzaj taryfy, średnia wysokość rachunków, model telefonu, zainteresowania), które jest selektywnie dopasowane do miejsca oraz czasu!

hype

rlocal targeting?
Określenie oraz konfiguracja lokalizacji w systemie
Korzysta z dowolnej aplikacji mobilnej
Użytkownik znajduje się w pobliżu wybranych lokalizacji
Otrzymuje komunikat:w formie banneru, video, kreacji natywnej

Hyperlocal targeting to metoda lokalizowania użytkownika z wykorzystaniem jego dokładnej lokalizacji przez: GPS, sieć WIFI, nadajniki telefonii komórkowej BTS czy beacony, dzięki czemu można określić bardzo dokładnie jego miejsce pobytu nawet do kilku centymetrów. Dzięki temu można dowiedzieć się w jakim rejonie miasta przebywa, w jakim budynku, w jakiej jego części (np. sektor na stadionie) czy wręcz w jakim pomieszczeniu lub jego części (np. konkretny sklep w galerii czy półka, przy której stoi klient w sklepie). Dzięki dokładniejszej lokalizacji można dokładniej targetować reklamy i dopasowywać je do kontekstu miejsca, w jakim użytkownik się znajduje.

Precyzyjne targetowanie

Płeć i wiek

Intencje zakupowe

Dochód

Stanowisko

Status rodzica

Odwiedzane sklepy

Zainstalowane aplikacje

Branża

Słowa kluczowe

Audience on demand

Zainteresowania

Rodzaj urządzenia

Co nas wyróżnia?

Transparentność danych i transparentność powierzchni (regularnie weryfikowane platformy SSP, na których emitowane są reklamy).

Transparentność

Zróżnicowanie źródeł danych (1st Party- np. listy Adwords, YT,2nd Party- czyli dane od wydawców i dane 3rd Party od zewnętrznych dostawców danych).

Dostęp do danych

Dynamic creatives, Rich media mobile ads, native and video ads

Angażujące formaty

Wbudowany system antyfraudowy! Brand Safety & Veryfication systems: opcja możliwości ręcznego wykluczenia witryn lub kategorii.

Bezpieczeństwo

Optymalizacja pracy dzięki wykorzystaniu jednego narzędzia do emisji: wielokanałowej i zróżnicowanej - w jednej metodologii, budżecie i cappingu!

Optymalizacja

Realizujemy kampanie Digital Out of Home w modelu Programmatic, który pozwala zautomatyzować proces zakupu, a dzięki danym spersonalizować przekaz.

Programmatic Digital Outdoor

Emisja na wyselekcjonowanych placementach premium, zapewniająca doskonałą widoczność, budująca zasięg, świadomość marki i skutkująca najlepszą konwersją.

Video

Maksymalizacja efektów i optymalizacja kosztów dotarcia, przy jednoczesnym zachowaniu precyzyjnych parametrów: CPM, vCPM, CPC, CPA, CPS, CPO, CPV.

Dopasowane modele rozliczeń

Dzięki integracji m. in. ze Spotify możliwy jest zakup spotów (15 - 30 sekund) w modelu Programmatic, z wykorzystaniem najbardziej precyzyjnych kryteriów targertpwych.

Pogrammatic Audio